قوانین و مقررات
قوانین و مقررات استفاده از فروشگاه اینترنتی گیشا
به سایت فروشگاه اینترنتی گیشا خوش آمدید. تمامی افرادی که به صورت مستقیم و غیر مستقیم شامل مهمانان یا افراد ثبت نام کرده که از محتوای وب سایت گیشا استفاده میکنند باید شرایط زیر را به صورت کامل بپذیرند. محتوای این صفحه و شرایط و ضوابط استفاده از وب سایت ممکن است در هر زمانی بدون اطلاع به کاربران تغییر کند. تمامی تغییرات اعمال شده در این صفحه قابل مشاهده خواهند بود.
- ۱. کاربران هنگام سفارش کالا ملزم می باشند اطلاعات صحیح کامل را در پایگاه درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل سفارش خواهد شد.
- ۲.پرداخت وجه کالای خریداری شده فقط از طریق پرداخت از طریق درگاه اینترنتی امکان پذیر است و انواع پرداخت اعم از پرداخت در محل یا کارت به کارت و... امکان پذیر نمی باشد.
- ۳.در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف خریدار مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب خریدار واریز خواهد شد.
- ۴.تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه٫کافی نت٫ رستوران٫هتل٫مترو مانند آن امکان پذیز نیست و لازم است آدرس تحویل ٫ دقیق و قابل استناد باشد.
- ۵.لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای خریدار ایجاد نمی کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی٫هرگونه تغییر در موجودی کالا یا قیمت٫روی کالا افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به خریدارانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند ٫ توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی کالاها رو به رو نشوند. بدیهی است که فروشنده هیچگونه مسولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است٫ندارد.
- ۶.زمان اماده سازی سفارشات بسته به مدل کار و شلوغی کارگاه از ۴تا۱۰ روز کاری است.ولی امکان اماده بودن لباس و ارسال فوری وجود دارد.
قوانین و شرایط مرجوعی
۱.بازگشت کالا فقط تایید و هماهنگی تیم پشتیبانی امکان پذیر است در غیر این صورت هزینه و تبعات آن بر عهده کاربر خواهد بود.
۲.در صورت وجود زدگی امکان مرجوعی وجود دارد.در مواقع ضروری برای مرجوعی باید لباس مطابق بسته ارسالی با لیبل جدا نشده و بدون بوی عطر و بدن باشد.
۳.در صورتی که کالا دچار ایراد یا اطلاعات آن با سفارش مطابقت نداشت مشتری در ابتدا باید با هماهنگی تیم پشتیبانی عکس و مشخصات بسته را فرستاده و با تایید پشتیبانی میتواند برگشت دهد.
۴.عدم دریافت بسته توسط کاربر و بازگشت آن به مجموعه:اگر ادرس و اطلاعات وارد شده از جمله(شماره موبایل کد پستی و ادرس دقیق) از طرف مشتری اشتباه باشد هزینه ارسال مجدد به ادرس صحیح بر عهده خود کاربر می باشد.
نکته:
*مرجوعی و انصراف محصولاتی که در دسته بندی حراجی٫شگفت انگیز ها و تخفیفات آخر فصل قرار دارند٫امکان پذیر نمی باشد.
*فقط با پست پیشتاز ارسال شود و در غیر این صورت تبعات آن بر عهده خود کاربر می باشد.
*خواهشمند است تا زمان تایید یا رد درخواستتان از سمت اپراتور های ما از مرجوع کردن کالا خودداری کنید.
*لازم به ذکر است در مواقع اظطراری تمامی مبالغ برگشتی به همان شماره حسابی که خرید با آن صورت گرفته برگشت داده می شود.